Sunday, May 12, 2013

Lets start business!




Assalammualaikum..

  Hari ni aku mulakan hari ku dengan semangat untuk memperolehi kejayaan di masa akan datang, berkobar-kobar ni, dan harap xla buat separuh jalan jak. Sebelum nekad nak berniaga ni, macam2 hal yang terlintas di fikiran, 'kau pemalu la, xbanyak cakap plak tu, boleh ke buat business', 'kau kan dah kerja, macam mana nak berniaga.. ada ka masa', 'mesti susah tu, nak ke sana sini nt.. bukannya tahu jalan KL.. xda kreta.. naik bas pun xreti sangat.. blablaa blaa~ 
tapi Alhamdulillah, semua tu dapat ditepis dengan hebat kini. Macam mana nak senang masa akan datang kalau dah sekarang macam2 alasan keluar untuk berjaya. Bersusah-susah dulu, Bersenang-senang kemudian. lepas ni xboleh malas2 dah.. nak berniaga kena rajin

Nak tahu aku berniaga apa? tunggu, on progress~ hehe

Whatsapp me for mo info ;)
013-8752552
Post a Comment